Propozycje nowości oraz paru zmian

Znajdziesz tu nowości dotyczące forum, informacje o wprowadzanych zmianach, a także regulamin forum.
ODPOWIEDZ
maciekx
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 6791
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Sarnaki
Kontakt:

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

6 paź 2010, o 16:02

bartek1822 pisze:jedzac przed chwila sniadanie pomyslalem sobie by administratorzy mogli by cos zrobic dla tego forum. otoz wpadlem na swietny pomysl. myslalem nad tym zeby jak ktos by wszedl na nasza strone i sie zalogowal automatycznie lecialaby piosenka na forum. nie jedna ale moze kilkanascie i zeby sie zmienialy. jakies koledy swiateczne np wham- last cristmas. co wy na to..:)
Też popieram!
Jestem jak najbardziej za :-)
Miło by było wejść na forum i posłuchać jakichś świątecznych piosenek :-)
Ja to bym dał na pewno:
Dean Martin - Let It Snow!
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
no i oczywiście Ania Szarmach - Radość Dzielenia :-D
☮ ♥
Obrazek

bartek1822
Czujący magię Świąt
Posty: 1155
Rejestracja: 21 lis 2008, o 13:42
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

7 paź 2010, o 10:09

albo christmas time , wham last christmas. desu- kto wie i oczywiscie koledy w jezyku polskim i moga byc w angielskim. prosze zrobcie cos takiego
Obrazek
Obrazek
______________________________________________________________________________
Święta to magiczny czas, pięknych i wzruszających chwil.

śnieżka. ;)
Lubi Święta, ale nie wierzy w Mikołaja
Posty: 281
Rejestracja: 22 paź 2008, o 21:05
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

7 paź 2010, o 13:20

bardzo dobry pomysl i z calego erca go popieram :))

ja pomyslalam ze moglibysmy zalozyc watek do wymian (bawie sie w wymiany ciuchowe na innych forach :P ) ozdob swiatecznych i innych rzeczy ;)

kazdy wklejal by rzeczy ktore mu sie znudzily lub sie juz nie przydadza i wybieral sobie cos w zamian u innych, potem wymiana adresow i wysylka. co wy na to ? :)
'...ten czas, lepszy czas, piękny czas...'

[img]http://www.suwaczek.pl/cache/328033619d.png[/img]

modzianka
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 35031
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 11:30

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

7 paź 2010, o 21:08

śnieżka. ;) pisze:bardzo dobry pomysl i z calego erca go popieram :))

ja pomyslalam ze moglibysmy zalozyc watek do wymian (bawie sie w wymiany ciuchowe na innych forach :P ) ozdob swiatecznych i innych rzeczy ;)

kazdy wklejal by rzeczy ktore mu sie znudzily lub sie juz nie przydadza i wybieral sobie cos w zamian u innych, potem wymiana adresow i wysylka. co wy na to ? :)

pomysł fajny, ale ja raczej nie wyobrażam sobie oddać komuś obojętnie której mojej ozdoby :-) ale zawsze można zrobić wymianę ozdób zrobionych własnoręcznie :-)
W Świąteczne dni magiczna jest miłości moc to miłości moc.
Gdy dzielimy ją w wśród ludzi wokół nas
Obrazek

Lucky4
Wierzący w Św. Mikołaja
Posty: 991
Rejestracja: 7 lis 2009, o 17:29
Lokalizacja: Jura Krakowsko - Częstochowska

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 paź 2010, o 17:42

jedzac przed chwila sniadanie pomyslalem sobie by administratorzy mogli by cos zrobic dla tego forum. otoz wpadlem na swietny pomysl. myslalem nad tym zeby jak ktos by wszedl na nasza strone i sie zalogowal automatycznie lecialaby piosenka na forum. nie jedna ale moze kilkanascie i zeby sie zmienialy. jakies koledy swiateczne np wham- last cristmas. co wy na to..:)
Dobry pomysł

mikes11
Czujący magię Świąt
Posty: 1470
Rejestracja: 17 kwie 2010, o 15:26
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 paź 2010, o 19:07

Tez jestem za piosenkami, tylko by był wyłącznik głosu , bo jak ktoś by jej nie chciał to może nas przestać odwiedzać.Nie mówię że ja jej nie chcę ale nowi forumowicze :?:
Obrazek

Lucky4
Wierzący w Św. Mikołaja
Posty: 991
Rejestracja: 7 lis 2009, o 17:29
Lokalizacja: Jura Krakowsko - Częstochowska

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 paź 2010, o 19:17

mikes11 pisze:Tez jestem za piosenkami, tylko by był wyłącznik głosu , bo jak ktoś by jej nie chciał to może nas przestać odwiedzać.Nie mówię że ja jej nie chcę ale nowi forumowicze :?:
Tak tak musi być ;)

nisqa
Czujący magię Świąt
Posty: 1284
Rejestracja: 14 paź 2009, o 20:21
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 paź 2010, o 19:21

Popieram pomysł z piosenkami :-D
Obrazek[/url]

Obrazek[/url]

Cysiu
Pomocnik Elfa
Posty: 2663
Rejestracja: 12 sie 2007, o 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 paź 2010, o 19:56

Tak to jest fantastyczny pomysł.
Karol co ty na to? :)
Obrazek

Obrazek

Lucy
Pomocnik Elfa
Posty: 2702
Rejestracja: 3 lis 2009, o 16:45
Lokalizacja: Rovaniemi

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 12:13

popieram piosenki genialny pomysł ! :D
Obrazek
"Jest taki dzień, bardzo ciepły choć grudniowy...''

Lecho1523
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 5286
Rejestracja: 19 paź 2010, o 23:18
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 13:29

Też jestem za piosenkami :-D

Wham! - Last Christmas
Ania Szarmach - Radość dzielenia
De Su- Kto wie
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Czerwone Gitary/Suptuastic - Jest taki dzień...
Dean Martin - Let it Snow!
Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
Chris Rea 'Driving Home For Christmas'

I ja polecam te piosenki :-D, i żeby była opcja wyłączenia gdzieś na górze strony bo czasami może ktoś siedzi na forum i ma ochotę na piosenkę z komputera albo nie ma ochoty na słuchanie.
Obrazek

Majkel
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 4696
Rejestracja: 14 paź 2008, o 14:07

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 14:23

Pomysł z piosenkami na prawdę dobry ;-),tylko teraz pytanie do administratorów czy dało by się takie coś wykonać :?: i czy ktoś potrafił by to zrobić :?:
IT'S ALL ABOUT LOVE
L.O.V.E.

Lecho1523
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 5286
Rejestracja: 19 paź 2010, o 23:18
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 16:18

Też właśnie mam pytanie czy da się to wykonać ? Wiem że na stronach internetowych to żaden problem zrobić coś takiego ale na forum to nie wiem.
Obrazek

Christmas Time ♥
Zaczynający wierzyć
Posty: 584
Rejestracja: 17 lis 2010, o 15:42

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 17:46

Lucky4 pisze:jedzac przed chwila sniadanie pomyslalem sobie by administratorzy mogli by cos zrobic dla tego forum. otoz wpadlem na swietny pomysl. myslalem nad tym zeby jak ktos by wszedl na nasza strone i sie zalogowal automatycznie lecialaby piosenka na forum. nie jedna ale moze kilkanascie i zeby sie zmienialy. jakies koledy swiateczne np wham- last cristmas. co wy na to..:)
Genialny pomysł ! również popieram :lol:
Obrazek

modzianka
Przyjaciel Św. Mikołaja
Posty: 35031
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 11:30

Re: Propozycje nowości oraz paru zmian

17 lis 2010, o 21:50

hmmm nie orientuje się na 100000% ale wydaje mi się, że możliwe, iż trzeba by było zapłacić koncesję, za wykorzystywanie piosenek na stronie internetowej tak samo jak płaci się firmom, za puszczanie w knajpach i restauracjach radia.
W Świąteczne dni magiczna jest miłości moc to miłości moc.
Gdy dzielimy ją w wśród ludzi wokół nas
Obrazek

ODPOWIEDZ